Dag 08 – Ett speciellt ögonblick

Ett speciellt ögonblick i mitt liv är nog första gången jag fick träffa min syster. Jag var tolv år och det var den andra januari 2007. Jag hade åkt till farmor och fick sova där men lätt att sova när man vet att ens syskon snart kommer finnas i ens liv. Jag somnade vid sex på morgonen men vaknade vid nio av ett telefonsamtal från min mamma. Hon berätta att jag fått en lillasyster och hon skulle heta Wilma. 

Första gången jag fick hålla i henne är nog det häftigaste jag har varit med om. jag hade alltid önskat mig en lillasyster och nu fanns hon där livslevande. Den känslan är obeskrivlig. 
Det finaste med min syster är att jag vet att vi alltid oavsett vad som händer, kommer ha varandra. Det bandet jag har med min syster är det starkaste och finaste jag har. Älskar dig sis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0