Dag 1 – Presentera mig själv

Okej, då ska jag försöka presentera mig själv för er.. Okej. Jag älskar mina vänner mer än allt och om jag inte hade dom så vet jag ärligt talat inte vad jag skulle göra. Dom har hjälp mig bli den jag är idag och det kommer jag alltid vara otroligt tacksam för. Idag jag en framåt, öppen och oftast glad person. Har ju mina stunder som alla här på jorden liksom. Vi är människor vi felar and that's life. Just nu går jag första året på gymnasiet med inriktningen samekonomi. Ganska svårt och väldigt mycket plugg emellanåt men jag rullar på bra tycker jag. Är väldigt nöjd med skolan och klassen, trivs sjukt bra! Jag gillar musik, sjunga (inte det vackraste ni har hört men helt ok skulle jag vilja påstå). Jag är väldigt kreativ och älskar allt från rita, spela teater, mecka med bilar, HAHA nej det gör jag inte däremot. Kan ju säga att jag är en väldigt oseriös brud. 
Men jag skulle beskriva mig själv som rolig tror jag, har fått höra det ofta. En egenskap jag är glad att ha. Shit va svårt att beskriva sig själv asså.. Ja där har ni väl mig antar jag. Sanna Berg en simpel 16 årig tjej från Stockholms förort. Haha nu lät det som jag är världens jävla ghettobrud. Det är jag inte, rätt vanlig skulle jag tro. Men nu, åter till den jävla gympa inlämningen, den går sådär kan jag ju säga.. Pöss!

Jag, 3 år
Jag och min älskade Lovisa, 5 år
Jag, Alice och Lina 13 år (fjårtizperiod)
Jag, 14 år
Jag 16 och 15 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0