Dag 2 – Min första kärlek

Okej då kör vi, väldigt personligt. Första gången jag var kär var jag 12 år och var helt förlorad i en kille i klassen. Han hade bruna ögon och svart hår. Jag var jättekär i honom men vågade aldrig berätta det för honom. Jag tog vara på varenda sekund vi hade och kom ihåg allt han sa. Under ett års tid var ja helt hopplöst kär i honom. Så när vi skulle sluta sexan och gå skilda vägar fick jag reda på att han var kär i min bästa kompis. Jag och hon var oskiljaktiga under två års tid, vi var som en och samma person. 

Jag grät hela den kvällen. Jag grät så mycket så jag trodde jag skulle dö för att det gjorde så ont. Sen dess har jag inte träffat honom igen och han vet inte om nånting. Nu i efterhand ångrar jag att jag aldrig sa något till honom. Men gjort är gjort. Så där har ni min förta kärlek, en olycklig kärlek men som ibland fick mig att orka. De småstunder man fick var värda guld. Men som sagt fuck kärlek.

Kommentarer
Postat av: Denise

Glöm de! Vi har köpt lussebullar och pepparkakor också! MOHAHAHAHA! suckeeeeeeeeeer!

2010-12-04 @ 14:11:59
URL: http://speciellasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0