Dag 3 – Mina föräldrar

Öh! tråkigare samtalsämne får man leta efter. Jaja. Jag bor med både mamma och pappa. Mamma heter Katarina och pappa heter Stefan, båda två är 40+. Jag älskar mina föräldrar och jag vet att dom alltid finns där om jag behöver dom. Även om jag gör bort mig eller gör sånt jag inte borde så finns dom där i alla fall. Vilket känns otroligt skönt.

Ja, där har ni dom. Orkar inte gå in så djupt på allt skulle bli en novell typ. So let's not okej? Ah idag har jag i alla fall varit i stan med mamma och shoppat. Syftet var att hitta en jacka men nej, inte en enda jackjävel hitta vi. Skit kul. Så nån kväll i veckan ska jag och far min åka och leta vidare. Får se hur bra det kommer gå. Men jag hitta en klänning till en fest skolan ordnar på fredag så det känns bra. Aja, nu ska jag gitta brä, shue!
Alice och jag i Hyde Park i höstas.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahah seriöst hur kunde du få det här att bli kul? XD eller så äre jag som är lite trött hehe

2010-12-05 @ 18:53:57
URL: http://ellinorslife.blogg.se/
Postat av: sanna

Du är trött..

2010-12-08 @ 11:37:28
URL: http://sunar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0