Dag 7 – Min bästa vän

Svårt.. Har så otroligt fina vänner, vill inte välja.. Var och en av dom betyder mer är allt för mig, har jag inte dom så ser jag inget skäl till att leva, helt seriöst! Dom är bäst helt enkelt!

Men en väldigt speciell vän för mig, hon är praktiskt taget min syster. Jag har känt henne sen barnsben och kan inte föreställa mig ett liv utan den människan. Hon får mig oftast på bra humör, haha förutom PMS dagar eller när hon älskar skolan och jag är så skoltrött så jag känner att jag vill pensionera mig. Men den tjejen har alltid funnits där för mig och jag älskar henne mer än vad jag älskar mig själv. Utan henne vore jag ingenting! Jag vet att vi alltid kommer vara bästa systrar haha, oj fel skulle skriva bästa vänner, men nu vart det så här och det passar väldigt bra faktiskt en mix av allt. Hon är rolig, hennes skämt är så tråkiga så dom blir roliga, har man skills. Vi kan ligga och skratta åt inget och allt, vi är lika fast ändå så olika. Jag älskar denna tjej galet mycket och vi ska alltid ha varandra! Lina du är bäst <3
Här har ni den perfekta duon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0