Dag, 9, 10, 11 och 12

Dag 9 - Min tro

Jaahaa, ar ändå inget bättre för mig så jag kör ikapp med alla dessa dagar. Ja precis, min tro. Jag har ingen tro, asså ingen kristen eller islamsk och sånt, tror inte på nån gud liksom. Jag försöker väl mest leva efter ett motto, kalla mig tönt men, det skiter jag i. ''Man lever bara en gång, lev det som ett orginal''. Jag försöker tänka så men ibland blir det svårt. Men nu jävlar, här ska levas mina vänner!!

Tumblr_kz02lp6p321qacpbro1_400_large

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

HAHAH! Nej. Ingen jävla outfit bild här inte. Jag har så otroligt tråkiga kläder på mig på vintern. Kort sammanfattning, tjocktröja och jeans, japp that's me.

Dag 11 - Mina syskon

Ja, skrev ju lite om min lillasyster förut. Hon heter Wilma och är 3 snart 4 år. Hon är väldigt bestämd, arg, lättretlig (jag älskar att retas med folk, det jag lever för kan man säga) men hon har sina stunder också. Min syster är det absolut finaste jag har.



Dag 12 - I min handväska

- Massa gamla skolpapper
- Godispapper hehe oups.. Kan inte vara mina liksom..
- Fula gamla ''vita'' vantar, mys..
- Min dator, min bebis <3

Så nu måste jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0