Don't get fancy just get dancy!

Säger det, bloggen döööör.. Men jag försöker! Good for me right? Nej men i alla fall. Idag har jag varit i skolan och haft en lektion, som sagt kämpigt liv jag har just nu! Och imorn har vi nobeldag i skolan så då kommer vi ha tävlingar och mingelmiddag. Kan nog bli riktigt trevligt hoppas jag!
Igår va jag ju och köpte jacka med lilla mormor. Är supernöjd! Fast jag vet att Amanda kommer slå mig, för det sa hon innan, att om jag köpte en sån jacka så skulle hon det. Hjälp!! Haha nejdå, så hårt slår hon mig väl inte förhoppningsvist. Ikväll ska jag kanske träffa Lina beroende på läget hemma hos den lila bruttan, men det går bra, finns här Lina! Nej men nu ska jag återgå till real life of a fat girl, ni vet, är inte alltid så lätt som det ser ut! Kan bli tungt ibland asså...Haha ja här har ni mitt oseriösa jag igen. Pöss på röva!!'
'
Så sant, så sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0