Here we go again

Jaha, har bloggat några gånger förut. Kan ju säga att alla jag haft har dött ut, men jag ska försöka igen så får vi se hur det går. Vi får tacka min vän Ellinor för bloggens vackra namn. Sanna är mitt riktiga namn om ni undra.
Anyway, idag har jag varit i skolan. Hade en lektion, kämpigt! Sen drog jag hem och tog det otroligt lungt innan jag och mor min stack till gymmet och träna lite. Duktigt måste jag säga. Men nu ska jag återgå till mitt händelserika liv, framför TV:n. Jag lever ut mitt liv i Grey's där kan vi snacka deprimerande brud. Aja godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha sunar i mitt hjärta

2010-12-02 @ 09:31:17
URL: http://ellinorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0