I heart saturday's

Jaaa, idag är det lördag på riktigt! Jag har ju vaknat upp nu två dagar i rad och trott att det varit lördag och sen insett att jag ska till skolan. Men idag är det äntligen lördag och jag behöver inte gå till skolan, skönt! Har nu fått veta att min klass inte vann nobelsaken, men va hade jävligt kul ändå!! 

Men idag har jag sovit länge och sen pluggat lite idrott och hälsa, borde göra lite matte men det orkar jag fan inte. Ikväll ska jag med familjen på middag hos en barndomsvän blir säkert kul. Igår hade jag i alla fall hur kul som helst! Det var jag, Ellinor, Lina och Julia och Ellinors mamma och syrra och hennes kompis. Vi käka tacos och skrattade väldigt, väldigt mycket! Kom väl hem nån gång vid tolv sen gick jag och la mig och somnade på typ 1 sekund. Pigg chey. Nu ska jag försöka gör lite matte, får se hur det blir med det.. Pöss!



Snorren and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0