Populär eller vad?

God kväll!! Sitter i sängen och frågar mig själv (och gud) varför det finns mens? Meningslöst, visst fattar att det är för vi ska kunna få barn, men för i helvete? Lite överdrivet med mens i 40 år? Så många barn vill ingen ha. Haha då vet ni hur djupa mina tankar är.
Ikväll har ja inte gjort nått bra för världen. Suttit vid TVn och datan. Det kallar jag effektiv chey, eller? Fast jag måste säga att jag och Felicia har varit otroligt duktiga idag på spinningen. Så nu kan jag äta lussebullar med gott samvete. Ska sova nu, aa fast nee, men ja ska gå nu i alla fall. Hörs imorn babes! (Har tre unika läsare än så länge, wow poppis man är)
Missar julkalendern imorn, FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0