So raise your glass if you are wrong. In all the right ways.

Haha, känner hur min blogg dör ut.. Fan va sämst jag är har inte ens bloggat en vecka liksom. Men jag försöker få igång den i alla fall.
Lite små roligt att jag och min syrra, som är tre år och sjuk, sitter och kollar på TV medans våra päron ligger däckade i varsin fåtölj. Det mina vänner kallar jag draaaag! Haha nej. Verkligen inte. Ja, min dag idag har varit helt ok. Skolan var som vanligt askul.. Eller? Nej tack gud för mina vänner säger jag bara! Men imorn är jag LEDIG! Alltså jag tror inte ni förstår hur bra det känns!! Så det blir julklapps shopping med mina underbara tjejer! Sen fika, chailatte i mitt hjärta! Nej hörrni nu ska jag åter gå till mitt busy liv, så pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0