sweethearts

HÄÄÄÄÄÄÄÄJ! Javet, jag suger enorma åsneballar, klarar inte av en blogg asså, men nej. Jag ger inte upp! Idag är det måndag och det är najs för en gångs skull! För imorn är jag ledig och på onsdag får vi jullov!!!!! Och om 4 dagar är det....JULAFTON!!!! Godmatgodmatgodmatgodmat, tjöckiz_94. Nej men imorn ska jag chillä galet med världens underbaraste Denise! Vet redan att det kommer bli mycket flum och askul!

Idag har jag garvat som fan!! Asså hur jobbigt det än är så kan alltid Felicia och Denise pigga upp mig. Världens skönaste brudar asså, lucky me! Nej men vi skulle spela in våran redovisning idag, det var galet kul! Felicia halta, Denise va Denise (det talar för sig självt) och jag var flummig, eller ja det var nog allihop. Nej men dom är underbara och just nu det ända skälet till att jag pallar skolan. Ni är bäst! <3
Nej men nu ska jag kolla tv och ta det lugnt, lovley!



Har har vi dom, så söta!...eller?

Kommentarer
Postat av: Fillefilluran

du är bäst! <3

2010-12-21 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0