bajskorvar är bruna

Världens finaste bild på mig och Snorren för typ ett och ett halvt år sen

Heeeeej! Min helg har varit bra. I fredags va jag i rålis med massa härliga människor och rökte vattenpipa och hade det trevligt. Sen i lördags så var jag men Lina och Amanda hemma hos Lina, sen sov jag där och sen gick jag och Lina upp vid åtta hon skulle iväg, så jag drog hem vid typ nio och plugga, duktig chey, sen har jag hjälpt pappa att tvätta bilen och så har jag suttit ute och chillat i solen. Snart ska vi till framor och käka middag, kul, nej. Måste klä på mig nu, kyss!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHHAHAHA fint!

2011-04-11 @ 18:09:02
URL: http://secretlifeofellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0