Här ska det stå något

Miss ya bebi! <3

WALLAAAA! För längesen jag skrev här, men thats me. The best blogger in the world. Idag har jag solat och varit duktig och pluggat religion, creed till moi. Snart ska jag åka och trena med min mami. Shiet vad duktig jag låter, men vänner, det är endast illusion, majoriteten av tiden degar jag i soffan. Sanningen svider.

Igår var vi i rålis en stund innan vi taggade hem, fick sällskap på bussen av någon sjukt ballt 12-åring med nån mask för ansiktet, stackars barn, hur ful är man då om man då? Nicke nyfiken blev jag då, men lungnade mig genast när jag insåg att han nog var obehagligt ful (långt hår som stack ut från masken) Aja, nog sanackat om det, nu ksa jag byta om och sen trena, baba peopels!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah eeeh nej han va faktiskt jätte söt är han tog av masken!!!

2011-04-19 @ 21:37:42
URL: http://secretlifeofellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0