Jag kollar på Gordon Ramsays cookalong på femman, det är inge bra.

Har ni sett något sötare?! Det har jag i alla fall, HAHAH

Hallåhalli. Shillär i min säng. Igen tänker ni, mitt svar till er är, JA? Det är skönaste stället i huset, förutom toan heeh, fräsch brud. Nerrå ska inte skrämma iväg hela min läsarpublik, nej den när inte stor, därför jag inte vill skrämma bort er.....BU! Oj nu vart ni rädda va. Förlåt, men jag har så kul här hemma ensam. Har i alla fall varit jävligt duktig och pluggat typ två sidor matte, BRA DÄR SANNA! Ja, jag är min egna hejarklack. Döm i tystand. 

Ikväll ska jag och min käraste Ylva ta en promenad, mysigt värre! Men nu vill jag fan keka lite middag, får gå upp och stressa min pappa. Stackars papi, fast nej. Jag är hungrig och behöver mat, då är alla medel tillåtna. Imorgon ser det inte ljust ut, hittar ingenstans att ta vägen. Kul, jag sitter inte hemma en helg till, jag fet vägrar, ja, ni hörde rätt jag fetvägraR! Thats how we rullar (fail att jag inte kunde stava det ordet på engelska, hade låtit så mycket k00lare som avslut på mitt otroligt intresanta inlägg. Gillar att jag inte vet om det är två s i intresanta, hm.. Nu vart parantesen lite för lång va. Ja, men TJO! OMG! ja kom åt nån knapp på tangentbordet och min pekgrej typ FLUPPAAAUUUR och flög iväg två centimeter. Hoppas alla antecknade det där. Oj parantesen är inte avslutad. Shit, jag behöver skaffa mig ett liv, årets mål.) ÅÅÅÅ där va den slut!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahaha åhh jag älskar när du skriver i din blogg!! den får mig på bra humööörr!! :D <3

2011-04-10 @ 11:31:35
URL: http://secretlifeofellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0