Seriös

HÄJHÄJ bitcheees! I'm back on my soffa och tänkte passa på och giva er ett inlägg. HAr ju blivit mailbombad för att jag inte har bloggat nu på ett tag. SORRY! Svårt att vara känd ibland, men jag får ju festa med Anna Karlström, vem fan är det undrar ni, jo precis! Så känd är jag mina vänner. 

Kändislivet åt sidan. Just nu kollar jag på Lilla sjöjungfrun med min sistääh! Ja den är hon som kissar i gräset när det är sommar. I only do it when i'm drunk, yes bitches i'm an alcohoe. Jag är klar med la religons uppgiftooo, najs! OMG I'M SO INTERNATIONELL!!!! Read it an weep my friends som vi i the USA säger. Snart ska jag åka till les gyms och bli les biffs med min ami Emelie. Asså shit hoppas ni förstår det ja skriver nu när jag skriver på franska? WOHO! Nu blev ja fätt kissig så nu ska ja kubba till toan. Ciao!


Jag i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0