valborg är inte överskattat, det säger bara dom som inte har några planer, SUCKERS hehe

Kåt chey den där Lina..

Tjenare kompisar! Just nu sitter jag och chillar galet i hennes soffisch. Ska möta Denise nångång när hon vill dyka upp!!!!!!! Så ska vi inhandla lite stuff inför kvällen, det blir först middag med brudarna hos mig och så lite föra, sen så blir det av mot Rönninge dar vi ska möta upp lite folks, sen ska vi tillbaka till da hood och sova hos Lajna. Det blir awesome!! NU har jag duschatoch fixat mitt helvetes hår! Seriöst, det tar hundra år att få det snyggt, fyfan! Snart rakar jag av skiten.. Imorn ska jag på kalas med släkten, TJO! Eller? Nej. Fyfan, sliten chey 94. Just nu står lina in da dusch mums! Nej men hon är heeeeeelt ofixad och hon ska sticka om typ 30 min, asså den tjejen.. Tidsoptimisten nummer ett. Aja inte mitt problem idag heehe... Nej nu ska jag borsta tänderna, PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0