cpkorv

Jag.Vill.Dö.PÅRIKTIGT! JAg har seriöst aldrig haft så här tråkigti mitt liv. Jag är självmordsbenägen. Och det är på 100% allvar. Jag SKA överdosera alvedon ikväll, så ligger det till. Nej seriöst ord kan inte beskriva hur jävla tråkigt livjag har nu. Jag får damp. Jag kan lika gärna gå i skolan bara för att mitt liv suger röv, fet jävla hårig gubbröv. FET JÄVLA FINNIG TONÅRSRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV! Tänker inte ens ursäkta mitt utbrott. För hade ni varit jag.... Hade ni också velat dö. Blä. KAn sammanfatta mitt liv de senaste veckorna. Äta, Ä-T-A, eat, manger, yemek, comer, syödä ÄTA!!!!!!!!!!!!!! Det är allt jag har gjort, så just nu har jag inget liv och jag jäser mer och mer för varje dag som går. Så när jag sitter i min säng och har skitKUL och lyssnar på deppmode musik och kollar på sorgliga videos o tycker synd om mig själv, (patetisk, jag vet.) Så läser jag att Denise (din jävel du ska mördas när du kommer hem) HAR FUCKING TRÄNAT VARJE JAVLA KUK DAG I ITALIEN?!?!?!?!?!?!??!?!?! Tror ni det bidrog till mitt härliga humör?!?!?! NEJ DET GJORDE DET INTE! Kan jag tala om.... Nej, nu ska jag gå och käka och fortsätta mitt händelserika liv. Woopelidoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0