Lika uppåt som alltid



Japp kvällen igår tänker jag inte dra, kan däremot tala om att jag nog måste fly landet eller åtminstone aldrig mer visa mig i skolan. Japp, så det brukar sluta när jag förtär alkohol. Jag ska bli nykterist. You heard me. Aja Lina slaggade här, sen vaknade vi klockan kvart över ett, så nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll, wopha. Lina var bakis, jag var skadeglad eftersom det alltid brukar vara tvärtom. Hehe. Sen åkte jag med mami till ikea, årets onödigaste. Var där i en halvtimme, mådde illa av hunger men jag bantar så jag höll mig. Kul att vara tjock, folks. Nu ska jag tydligen sitta och hålla min syster sällskap när hon badar (?) wtf liksom. Nej helvete, jag tror jag kör över mig själv med gräsklipparen istället. Tjo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0