shit vad kul jag har idag



WOHO! Vad längesen det var jag bloggade. Men för omväxlingsskull har jag haft ett liv i några veckor, känns skönt. Men nu när sommaren dör ut gör även mitt liv det, woopidoop. Jag och Felli panikade över våra meningslösa liv igår. Det står stiiiiiiiiiiiiiiill och jag får damp. Idag tillexempel har jag sovit till tolv och sen har jag ätit och kollat tv och fejsbok. Japp så ser livet ut just nu. Jippie! Ne, nästa vecka åker jag till Öland, ska bli jävlaigt soft! Missar två dagar i skolan, LOVLEY! Jag känner på mig att detta år kommer suga. Positiv chey. MEN något väldigt spännande är att nästa vecka ska jag lämna mitt CV på coop till kassa ansvarige, så hoppashoppashoppashoppashoppas det leder någon vart! Skulle vara min räddning just nu. Nej nu ska jag och mami till vällingby. Juste kan ju tala om att jag har en infektin i tandköttet och måste gå på pencilin i tio dagar, har nu gått halva tiden, skit kul verkligen, ifall ni ville veta det liskom, så spännande liv har jag nu för tillfället, WOOOOP, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0