arg sur ledsen deprimerad självmordsbenägen, just pick one

Jag vill inte leva längre. Jag har deppmode och har haft det sen jag provade skor. Jag trodde att mamma skulle köpa till mig för det var så det lät som "Sanna ska vi kolla dom där skorna på tisdag" Hell yeah?! Sen står vi där och så bara, ska DU köpa dom då? Men va?!?!?!? Jävla hycklare. AAAA så då blev jag fett arg och har inte gått över än så nu är jag självmordsbenägen istället. Okej jag låter som en bortskämd snorunge menmen sån är jag ibland. ÅÅÅÅH jag har så jävla tråkigt och jag skulle kunna mörda, MÖRDA! För godis just nu, men faller jag för mitt godissug så kommer jag ligga i mitt rum och gråta tills jag avlider. Så nej, det är så jävla kul, så jävla underbart att vara tjock, verkligen!! Alla där ute borde prova, ni anar inte hur många kkillar man får asså, helt stört. Och alla mina modellerbjudanden ska vi inte ens snacka om, börjar bli lite småjobbigt faktiskt. Aja, nu ska jag hänga mig, bye. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0