deppig

Pluggar affärsjuridik at the momet, men min hjärna slutade fungera så jag tar en liten paus. JAG HATAR PLUGG! Det är så jävla vidrigt, sen bidrar det inte att jag har cirkus 7 grejer kvar innan jullovet. Jaja, får helt enkelt bita ihop de här sista två veckorna. Fick iaf ett gjädjade besked om att jag inte behöver vara barnvakt nästa lördag! Woop, men ändå inte, jag hade behövt dom där pengarna. Jag är så jävla trött på livet för tillfället, händer inget kul på helgerna och i veckoran nu måste jag plugga som en gris, yey. Igår handlade jag ifall klart alla julklappar så det kändes skönt. Så var jag och Linis barnvakt åt min syster igår var rätt mysigt faktiskt, sen kollade vi snabba chash också, så-jävla-bra! Så jag tänkte kolla den ikväll igen och koppla bort all stress liiiiiite. Öh. Hata livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0