Det är skillnad på att ha en kuk än att vara en kuk

Tjatja ligger i sängen och kollar på en skräckfilm (Harry Potter..) idag har jag åkt till vby och till kista för att hitta nått till nyår, det gick ju fett bra. Det fanns fan ingenting, aja mamma köpte en fin blus som jag tänker sno så ska jag till vby med Emelie imorn och då tänkte jag leta efter nått halsband att ha till. Var iaf en liten stund med Emelie ikväll och hängde vid vår gamla skola. Fett gangster man är. Nej. Vi skrämde upp varandra sjukt mycket och inbillade oss att en tant som gick förbi (förföljde) oss höll i en pistol alternativt en bomb så vi sprang för våra liv bort därifrån och gömde oss i en busskur, sen blev det för kallt så vi drog hem. Imorn ska vi iaf till Vällingby måste köpa present till min syster som fyller år snart, känner mig fett gammal... Anyway så ska jag kolla på ''skräckfilmen'' nu. So freaking badass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0