effektiv brutta

Ey bröder!!! Igår kväll blev jag bjuden på bio av min pojkvän (Elvira) Jag, Elvira, Lina, Julia och Olivia gick och såg Contagnion eller vad fan den hette, den var sjukt bra! Jude Law (<3) var med och Matt Damon bla. Så det var super mysigt! Sen så drog jag hemma och däckade dirr. Fick ännu ett roligt samtal av min lille slampa haha. She did it again ma fräänds. Så det var ju standard iaf. 

Idag vaknade jag kl ett (!) jag kommer så kunna somna ikväll, eller? Så iaf så åkte jag, Pappa och Wilma och köpte julklapp till mami och så köpte vi julgran. Sen när jag kom hem så satte jag mig och gjorde klart idrotten, så jävlajävla underbart skönt! Börjar känna mig lite fri från skolan snart. Så nu ska jag kötta lite franska och psykologi sen så ska jag äta middag. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0