Färdig pluggad för året!

Tjapa grappar! Kom hem för typ en och en halv timme sedan. Hade två omprov idag fram till kl halv sex, plus att jag lina och feffi sov hos fellbajan igår eller "sov" kan väl ha sovit tre timmar liiite mer kanske, SÅ skönt! Fast det var riktigt mysigt, först käka vi på donken sen köpte vi med oss lite candy hem till fellbajan så låg vi i soffan och kolla tv och hade deppmode hela kvällen, zuper näz. Men nu är jag klar med plugget fram tills efter jullovet i alla fall, så den känslan jag har nu är så stört underbar! Plus att jag och feffe (världens grymmaste) kirrade MVG på affärsjuridiks provet. Ganska jävla bäst! Så nu kan jag chillerilla fram tills årsskiftet vilket är väldigt välbehövt. Just nu passar jag min syster när mami och papi är och handlar julmat. DET ÄR JULAFTON PÅ LÖRDAG!! Mysigt värre. Imorgon har jag bara idrott sen ska jag hem till felicia (standard nästan) och hänga och softa sen ska jag på middag med Alice, Lina och mamma och Alice mamma på Vapiano, mumma. Nej nu ska jag fortsätta med mitt chillande, ttyl bitcheeeees.

Litenfjorresanna i den bruna fjollräven, litenfjorrealice i blå fjollräven, liltenfjorrelina som ser ut att nysa, old times broe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0