Friday grandmafuchaaaa!!

Tjatja bitches and hoes! Ska dra om typ tio min så jag tänkte att jag slänger in ett inlägg för att döda lite tid. Skrev mitt sista prov någonsin (önskar jag hade kunnat sätta punkt där) i affärsjuridiken SOFT broder!!! Så var tanken att jag skulle pluggilugga när jag kom hem meeeeeeeeen det hände ju? Nej. Min hjärna har gjort sitt för idag, ikväll är planen att ta död på så många hjärnceller som möjligt!!!! Det gott folk, är något jag är bra på! Imorn ska jag handla julgran och julbka med la famillia. Mumsfilibaba, så får vi se om jag lyckas med plugget, det återstår att se. Nej nu ska jag snart börja rulla, ha en bra kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0