I'll be one tough act to follow



Måndagstrött, så jag funderar starkt på att låta plugget vänta tills imorn istället. Låter som en sjukt bra idé tycker jag, så får det bli, busigt värre. Skolan idag kändes sjukt lång och var hungrig precis hela tiden, soft. Men mina otroligt fina vänner får mig alltid på underbart bra humör så dagen gick bra ändå! Imorn ska jag och mamma till stan och fixa syngrejen till körkort osv, lite sent menmen. Sen ska vi kolla skor också för jag kan inte ha mina convere längre, dom börjar bli rejält slitna nu. Så that's the plan. Skulle tränat idag också men det gick som det brukar, inte alls. Nej nu ska jag hoppa i duschen och göra något åt mitt äckelhår. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0