jag hatar rubriker av hela mitt hjärta

Jag vill inte plugga. Jag vägrar. Jag orkar inte. Jag måste. Men vill inte. Tar emot. Aaaaanyway, så idag var jag och min bruttor på gympan (first time ever typ) det va fett jobbigt har redan träningsvärk, illa. Sen så efter skolan drog jag på synundesökning, fick sällis av Sanna en stund också, trevlans. Jag behöver glasögon så, det var ju kul. Så har jag ig i matte och måste gå på varenda jävla resurs nu, den slutar kl fem varje tisdag. Döda mig. Så måste jag plugga massa nu. JAG VILL INTE! Jag är typ helt seriös med att betala någon för att göra alla mina skolarbeten, skulle vara soft. Juste så vart jag själv på svenska redovisningen som vanligt asså. Nej nu måste jag plugga, sen tänker jag hoppa i duschen och sen tänker jag sova bort all denna negativitet. Aja, snart är det fredag och då blir det feka. Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0