lite gladare nurå



Såjaaaaa!!!! Har antecknat klart affärsjuridiken nu, THANK YOU LORD! Håller ut denna vecka sen nästa helg så blir det julbak här hemma sen veckan efter så blir det jullov och sen är det julafton, så biter ihop ett tag till! Japp nu ska jag vara fett cool jao och kolla på skattkammarplaneten... Japp i'm awesome. Min syrra tycker det i alla fall. Tänkte ni ville veta det liksom. Annars då? Jo, väntar på att mitt hår ska torka så jag inte behöver se ut som Joey Tempest i Europe. Men det är najs liksom. Älskar lockigt hår!!!!!! Omfg nu har filmen börjat och wilma vägrar sluta tjata på mig om att jag ska stänga av datan. WOW vad jobbigt det är att vara poppis ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0