Risigt

Sliten brud här. Igår så var jag först i skolan sen så drog jag och Felicia en snabbis till stan och Felicia kollade på bikbok. Efter det så drog vi hem till hennes syrra och fixade oss inför kvällen. Sen vid åtta åkte vi till Gottröra där Elvirusen hade sin fekke. Vi kom fram vid tio typ. Hade trevligt hela kvällen men helt ärligt så kommer jag inte ihåg mycket alls av kvällen... Stabilt? Nej. Iaf så dog festen ut runt typ två tiden eller okej, jag dog ut vid två hehe. Sen väntade vi fyra timmar tills bussen hem gick, skoja, bussARNA. Vilken jävla helvetesresa asså, var så sjukt trött hade varit uppe i 24 timmar och det va svinkallt och tiotusen bussbyten osv. Fast hade ändå jävligt kul haha, asså på pendeln.. Jag har nog inte skrattat så jävla mycket på länge asså så det var sjukt kul!! Sen när jag och Emma sitter på tuben påväg till hoodsen så har dom helt seriöst stängt av värmen på tuben, asså jag frös så mycket att jag trodde jag skulle avlida. Anyway så kom jag hem kl nio och käkade lite sen däckade jag dirr. Mamma kom in och väckte mig vid tre tiden och så åkte vi till mina kussar där jag sov lite till. Sen kom vi hem vid typ tio tiden och jag har planerat att gå att lägga mig om en snar framtid och typ kolla film och somna till den (<3). Imorn fyller lilla Elvis och Olivia 17 barre, wopha! Ne nu ska jag borsta tänderna, herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0