And this is the story of my life.. funny shit!



Olle <3 (ja denise, jag kommer vara flummig imorn)

Tjänare, sitter och degar i soffa, vill duscha men jag såg världens äckligaste spindel igår i mitt badrum så jag vågar inte gå in där haha. Så jag sitter här med fettigt hår och funderar på hur jag ska lösa detta i-landsproblem. Plus att det inte går något bra på tv nu och det bidrar till mitt deppmode. Haha, fan va kämpigt jag har det, helt sjukt!

Snart fredag i alla fall, imorgon har jag matteprov, har för första gången i mitt liv förberett mig inför ett matteprov, så vi får väl helt enkelt se hur det går, annars blir det omprov liksom, inte hela världen. Nej men idag har jag varit hemma har blivit förkyld, en konstant snorsmak i munnen mys, men så är det varesig ni vill eller inte. Så jag har gått och småätit, *jävla fetto* tänker ni, *fuck here goes my beach 2011 body* tänker jag haha. Nej då, vad vorde livet utan lite synd. Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig reprisen, ifall ni vill anteckna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0