Gud vad jag längtar

Tjenare, bästa bloggaren? Ja, absolut! I fredags blev det ingen utgång, hade inget att drick så det kändes lite waste liksom. Så jag Julia och Lina satt och kollade på..hehe..film. Anyway, i lördags bastade jag hos Snorren med henne och Denise, sen kom Julia förbi också, det var trevligt! Och i söndags var jag i bromma ''hoodsen'' var med alla wannabe ghettobarn, det va skit kul! 

Idag är det måndag och en ny vecka, en vecka kvar sen blir det lov!! WOHO! Då blir det chill, ska även slinga mig då också, Denise ska med, vare sig hon vill inte. Det blir nog en nyans mörkare, brunett så jävla rätt! Ikväll ska jag kolla på storebror, även fast jag blev så sjukt besviken?! Ett gäng feta pensionärer med fula glasögon? Och föredetta biggest loser deltagare or what?! Nej fyfan årets besvikelse.. Men jag tänker kolla i alla fall för det är så jävla pinsamt! Nej nu ska jag försöka plugga lite mer franska så får vi se hur provet går imorn, håll tummarna för mig!



SÅ JÄVLA SNYGG!! Så går det Wajsa när man smygfotar med min phonie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0