It's friday i'm in love



OC ÄR GRYMT! Bara så ni vet liksom.. Nej men nu sitter jag och kollar på det, älskar det!! Snart så kommer käraste Denise förbi vi ska fixa oss och käka sen så blir det utgång. Vet dock inte vart är, inget är spikat liksom, så vi får se vart det blir av ikväll. Vi ska möta upp Kikki och massa peoples så det blir säker skitkul som vanligt!

Sen imorn ska jag plugga, suck. Sen på kvällen har jag en dejt med Snorren, haha ska tvinga henne kolla på melodifestivalen för Erik Saade är med och han är söt, punkt. Ska antagligen käka där också så det blir skit mysigt! Nej nu ska jag plocka undan massa skit innan Denajs kommer, puss!

Kommentarer
Postat av: ammi

Tänkte bara säga att jag älskar dig gumman <3

2011-02-20 @ 20:15:07
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0