Jag ska bli någon annan

Tjenare! Just nu pluggar jag religion, bara hundra ord till sen är biffen kirrad. För nu gör jag fan inga ändringar, orkar inte mer! Men idag ska jag ta det lungt och bara vara hemma och vila, fast jag måste plugga också, tänkte göra matte meeeeen den är i skolan, BRA SANNA!

Men igår hade vi jätteroligt! Efter en dag ute i snöstormen och jävla kuksugar SL som inte vill samarbeta, så stack jag Lina, Denise och Ellinor hem till Lina och snacka lite och ''taggade'' till inför kvällen. Sen så fixade jag mig hemma hos Lina sen så dorg vi till vällingby och mötte upp Denise och Ellisnor hehe, sen så drog vi runt som fan och mötte upp resten av folket. Sen fick vi föra utomhus.. Det var.. eh, varmt? Nej men det var faktiskt askul! Sen så drog vi vidare till den där jävla lokalfesten, som sög, så vi typ kom sen drog vi. Men nu har vi lärt oss, hemmafest tills vi kan gå ut på krogen, punkt slut. Ne nu ska jag fortsätta plugga, cya!



Vart tog sommaren vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0