so if your to school for cool

Hej! Idag har jag varit i skolisch, kändes jobbigt att komma tillbaka efter en lugn helg i dalarna. Men efter skolan så drog jag och fillan till donken och keka sen blev det shopping (för felicia) på söder. Så galet mysigt! Eller som Felicia säger, ''intimare'' hahah sexi mama come to papa. Nej men nu är shoppingsuget på en skala från ett till tjugo typ... en biljon? 

Nu snackar jag med Lovisa om att kanske åka upp till romme igen med våra farsor JAG DÖR va kul! Snällasnällasnälla pappa! Jag ska vara en snäll flicka i femtio år och ge dig söta barnbarn! Haha, nej men jag vill verkligen! Nej nu ska ja vila lite har sjukt ont i huvudet just nu, godnatt!
Basically, I wish that you loved me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0