Taggad chey

Idag har jag åkt skridskor i snöstorm, haft matte och historia för er som känner att ni vill anteckna eller så. Men det var rätt kul att åka skridskor om man bortser från stormen.. Just nu sitter jag med mami och glor lite på tv. Fast nu måste jag typ fixa mig och skit för annars kommer jag se ut som lejonkungen imorgon och det vill vi inte! Imorgon ska jag dra ut med massa härligt folk för att fira Felicia som fyller sjutton! Ska bli hur kul som helst har varit taggad inför fredag precis hela veckan haha så nu får det fan bli lyckat asså hehe men det lär det bli med dessa underbara människor!! Nej men nu ska ja fixa lite inför imorgon, godnatt och sov gott!! Kan inte lägga upp bilder för jag sitter med iPaden just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0