degarN

Tjenare. NU HAR JAG LOV!! Det är helt underbart och för första gången sen jag började metg så behöver jag inte spendera lovet med plugg. Så nu jävlar ska jag chilla och umgås med underbara vänner. Så jävla underbart! Efterlängtade lov! I alla fall. Idag har jag skrivit ekonomiprovet gick väl sådär, inget mvg men det trodde jag inte heller. Så har jag lämnat in historian så nu är jag fri!

Snart ska jag gå och ta ut pengar.. Kämpigt liv. Det är för långt att gå plus att jag går på alvedon, haha ja, jag tycker synd om mig själv. Men ikväll ska jag, Amanda och Lina ut och käka sen ska vi sova hos Lina så det ska bli skit mysigt! Men nej, nu måste jag röra mig neråt centrum.. kill me. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0