you don't even miss me.

Hej där! Romme var hur mysigt som helst, känns inte så jävla kul att komma hem och behöva gå till skolan igen. Ja vi tog tåget igår och alla satt och lyssnade på musik, pratgladaklubben kallar vi oss, eller? När jag kom hem sen så hade vi gäster, det sög. Men tack gud så kom lovisa sen och räddade mig, eller aa när inte min syster hade beslagtagit henne. Sen så nämnde mamma nånting om grekland? Ska jag påminna henne om sen. Men kvällen slutade med att jag och lovisa somnade i varsitt rum sen när jag vaknade så drog jag ner till mitt rum och däckade på en sekund. 

Idag vet jag inte vad jag ska göra, lär väl sitta hemma med söndagsångest. Men vi får se, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0