Could you just kill me, could you at least do that?!

Hej livet är på topp, or not? Japp här är jag efter 24 år, typ. Nej men det är lov och jag har chansen till ett liv så jag har tyvärr inte prioriterat mitt bloggande, förlåt...

Idag är det måndag och en vecka kvar till skolan börjar, jag vill dö. Helt seriöst, jag orkar inte mer, jag vill dö i förtid, eller pensionera mig, vinna på lotto, vara ekonomiskt oberoende. Fast skolan är ju också kul, eller? Nej inte nånstans. Till alla er som ska söka gymnasium, om ni vill plugga hela dan vare dag, vara så stressade så ni går in i depression så borde ni välja Mikael elias, stark rekommenderat för dom som gillar att plugga. Jag är inte en av dom tyvärr, det insåg jag efter en termin, nu skulle jag önskat att jag valde typ bygg. Ursäkta mitt positiva inlägg men just idag har jag inget skäl att förflytta mig från sängen. 





Det ända som gör livet lite lättare är att jag har köpt min peace and love biljett nu. Sommarkvällar under stjärnorna, kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0