Hej jag heter Sanna och jag har inget liv

Fick frånvaro på världens onödigaste lektion, tack fittåsa tack som fan!! Ja hatar min skola, börja inte på mikael elias den SUGER BALLE! Alla är super sköna och ja älskar min klass, men lärarna och plugget och allt annat suger feta håriga kamel kukar. 

Ah annars då, idag har ja pluggat kul. Imorn ska jag plugga kul. I övermorgon ska jag plugga ah ni fattar. Så ser mitt liv ut för tillfället och det är ju kul det med. Men imorgon får ja träffa mina brudar i alla fall vilket alltid är lika roligt! Men nu ska jag snart åka och träna, poss!


HAHAHAHAH var tvungen att sno denna bild av Denise, så jävla klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0