je peux, je veux, je amusante, je sort- I don't fucking care!

SÖNDAGSÅNGEST!! Imorn är det skola, jag förnekar det.. Idag pluggade jag i en halvtimme och mer än så blir det inte, sorry Torunn, ditt fel om jag får IG. För ingen frisk människa sätter ett prov en dag, EN dag efter ett fucking lov? Men då glömde jag ju berätta att Torunn inte är speciellt frisk dåra.. 

Snart ska jag ringa och väcka min kära vän Lovisafisa. Hon ska vara med mig idag, hon har tyvärr inget val. För idag ska nämligen min lillasyste Wilma (4 år) ha barnkalas, behöver jag säga mer? Jag tänker inte vara hemma, jag lär få psykbryt om jag gör det. Så jag ska våldgästa hos Lovisa, hehe synd för dom, skönt för mig! Nej men nu måste jag återgå till livet, TVn med andra ord. Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0