Miss Independent

Hej alla! Har tagit tag i mitt liv och pluggat lite franska, provet är på tisdag. Jag har också registrerat mitt intresse och jobb ansökan på McDonalds. Nu jävlar! Mig ska det fan bli nånting av. Har suttit och deppat ihop och väntat på att min motivation ska komma nån jävla gång, ni vet som den gör på filmer. Men ah, den enda som kan göra nånting åt det är jag. Och det tänker jag göra nu, så gott det går! 

Ja, ikväll ska vi på försenad julmiddag hos farmor. Hoppas bara det inte blir julmat, det är gott på julafton sen räcker det fan. Men det blir mysigt i alla fall. Snart är lovet slut. Lovet har varit riktigt bra faktisk, har tagit igen massa tid med mina underbara brudar och min familj. Tagit det lugnt, sovit ikapp, haft det bra helt enkelt. Kände att det behövdes! Nej nu ska jag fixa lunch, pussisar!



Jag och finfina Julia på nyår som btw blev väldigt lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0