sexi mama come to papa


Jag hatar sånna här, men den är så fin så jag är tvungen..

KÄMPIG DAG! Eller ja, med mina mått i alla fall. Först historia prov, sen matte och sen ett mördar pass på gympan. Säger bara, jag kommer aldrig komma ur sängen imorn..

Imorn har vi en otroligt najs dag. Ska till högdalen och träna självförsvar i en timme, WOHO vad kämpigt! Så jag får sovmorgon imorn soft! Och man ska ha på sig myskläder, soft! Sen ska jag, Denise och Lina hitta på något trevligt.
Idag har jag köpt nya jeans, sitter som en smäck! Väldigt vackra måste jag säga. Tänker tyvärr inte lägga upp bild fööööör det kommer se förjävligt ut! Men ni som får turen att se dom på, kan skatta er lyckliga, det är en fröjd för ögat. Okej nej. Slut med överdrifter, dom sitter bra punkt. Nej nu blir det tv igen, som alltid, min andra hälft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0