äntligen sommarlov!

SOMMARLOV!!!!!!!! Asså det är så underbart så det är sjukt! 10 veckor nu ledigt och om två veckor åker jag till peace and love! ÅH! Jag har längtat efter att få åka dit i sju månader nu, och imorgon är det exakt två veckor kvar tills vi åker. Jag börjar bli lite små stressad dock. Men löser sig det viktigaste så kan jag slappna av igen, WOW nu blev jag nerrvös haha. 

I fredags hade vi skolavslutning, efter det så åkte jag och mina flicks in til stan och käka och hade det allmänt mysigt! Sen åkte jag hem till Denise och fixade allt för kvällen, sen hem till mig och packade och sen till Lina och lämnade alla grejer. Efter mycket om och men så åkte vi hem till JUlia och käka och föra sen drog vi och mötte upp alla ettor i kristineberg, kvällen var helt underbar! Var längesen jag hade så trevligt och roligt! Träffade assköna människor och umgicks med mina älskade vänner som jag älskar mest av allt! 

I lördags så åkte jag med mamma till mina kusiner och käka middag, det var småtrist men mysigt och skönt att få vila lite eftersom jag har blivit förkyld, tack Lina! Idag vet jag inte vad som händer men det får vi se. PYSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0