det är kul att vara sjuk


Det är underbart att starta sommarlovet förkyld som satan! Love it. Not. Så snart ska jag och pappi åka till coop och köpa lite filmer så jag har något att göra imorgon, sen vill jag köpa frukt också, måste variera mig lite, kan inte käka onyttigt hela sommaren om jag inte vill rulla in i klassrummet sen i tvåan. Imorgon ska jag vara frisk har jag bestämt för jag vill shoppa med mamma och sen på kvällen vill jag ut. Så jag är frisk imorgon! Btw så tog jag och Denise vårt första dopp igår, var fan riktigt skönt i vattnet! Men nu känner jag att det kanske inte var det smartaste jag kunde ha gjort. Ne nu ska jag kolla TV och fördriva tiden... Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0