en liten vecka kvar!!!!

HAHAH längesen nu

SHO! Var ett tag sen, men ja var ju som sagt sjuk i fyra dagar... Sen så blev jag ''frisk'' och drog ut och träffade mina kära vänner, har myst med amanda! Träffat alla underbara underbara vänner som jag saknat så mycket! Det var skoj, inte lika skoj att vi badade i en kisspool i rålis... Imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag åker till peace and loooooooove!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taggad chey! Men väldigt stressad chey också har tusen grejer att fixa nu på en vecka, PANIK! Men det blir kul! ÅH!!! SKA BLI SÅ JÄVLA UNDERBART!! Ne nu ska jag ringa ner Lina jäveln, hon kommer aldrig bli bra på att höra av sig, det är något jag skulle kunna satsa miljoner på!
Sommarkänslor, sitter just precis nu och kekaaaar jordbubbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0