jag är så jävla fittglad

Jag har så tråkigt så jag tror jag dör. Dör. Dör. Dör. Dör. Dör. Dog. Jag har haft arslet i soffan nu i tre jävla fittdagar. Ikväll ska alla ut... Utom jag för jag kan inte andas... Tänk er en överviktig man som har sprunigt ett maraton, så anfådd låter jag av att typ vicka på min lilltå. CP VA KUL ATT DET KOM SÅ JÄVLA LÄGLIGT NU TILL LOVET NÄR MAN ÄNTLIGEN KAN FÅ LEVA!!!!!!!!!!!!! MEN DET ÄR JU SKIT KUL ATT LIGGA HEMMA OCKSÅ!!!!!! VERKLIGEN CP ROLIGT! Kul att jag har kollat på alla filmer vi köpte igår också. Skit skoj. Och att jag inte kan sova, vaknade vid åtta imorse, skitskoj när man vaknar så tidigt och inser att man måste fördriva fem timmar extra. Uew... det hjälper inte att dom visar äckliga bilder på någon äcklig snubbe heller på extreme homemakeover, kul att jag ses som en bitch för att jag tycker någon som var sjuk o dog är ful. Nej nu ska jagfortsätta vara irriterad på allt och alla och tycka så jävla synd om mig hjälp. HEJPA!

Kommentarer
Postat av: Julia

asså fan vad jag hatar din dumma förkylning! blir friskt nuuuuuuuuuuuuuuuu!

2011-06-15 @ 20:39:58
URL: http://jgw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0