jag har ingen fantasi



Satan va kul vi hade i fredags! Ramlade in vid fem och däckade i julias bäddsoffa. I lörgags så var jag med Jullanpullan och el snorro. Vi kollade på baksmällan, den är så jävla underbar! Sen åkte jag hem och snackade med Lina i tele, sen gick hennes bror på bussen haha, randoooooom! Iaf, så sov jag i Wilmas rum inatt, min faster är här så hon slaggar i ma chambre, så jag sov på en madrass i syrräääns rum. Idag ska jag på barnkalas hos min kusse... SKOJ! Sen så ska jag kanske vara med min söta Elviris (virus) så hoppas jag att Lina kommer hem idag och inte imorn!!! Nä nu ska jag kolla på Tough loooove hhaah så sjukt underhållande, POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0