mucho to do and so lite time

Party animals!

WOOP WOOP! Nu är det så jävla mycket som ska fixas inför peace and love, har inte riktigt hunnit tagga till än eftersom jag har så jävla mycket att göra innan vi ska åka. Igår var det jättemysigt, en heldag i stan och sen en sushi middag med min underbara mö Felicia, även kallad Bob, Beck, Björn, aa you name it. Det var super mysigt! Så idag var tanken att vi skulle hänga hos Denise men det blev inget med det, vi möttes upp en snabbis och drog hem till Lina och kollade resultatet av en rakpermanent, sen så skulle folket in till stan och köpa lite saker inför p&l, så jag drog hem eftersom att min farmor ska komma förbi senare och ge mig en present (!) Får se hur mycket jag skriver denna vecka, fullt upp, busy life brä! Ne nu ska jag snart käka, mooomma! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0