SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR!

va trött på Linas bakgrunds bild på datan så jag bytte mot denna vackra bild på mig från 3:an!

SHO TOMATOS! Sitter just nu i denna stund i Linas säng. Vi har sex. Det är nääz. Lina är torr som ett sandpapper men vi kämpar på här med hennes dildo och sexleksaker som hon har fått av sina föräldrar (tror det pågår incest i denna familly... obehagligt...) Jag ska sooooooova her i nätt så fixar vi oss tillsammans imorn för skolanvslutningen, mysigt! Ikväll har jag varit här på studenmottagning för hennes bror, träffa Alice som också va här, UNDERBART att få ugmgår med mina barnbomsbästisar igen, asså vilka jävla minnen vi har stööört! Nej nu ska vi bädda här inne, hela Linas säg är full av gummisperma från hennes dildoo. IMORGON FÅR JAG SOMMARLOOOOOV!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0